-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виготовлення ПКД "Реконструкція вуличного освітлення по провулку Полянський в м.Обухів Київської області в т.ч . експертиза"
24 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a97e8d5658f741f5ba53bf4b65e0dcd5
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-20-001839-c-b1
Замовник:
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04362680
-
Контактна особа:
Івахненко Яна Сергіївна 380976703404 vkb-2014_4@ukr.net http://obcity.gov.ua
-
Адреса:
08700, Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "МОНКОР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
19415198
-
Контактна особа:
Хрустальов В.Ф. +0457253141
-
Адреса:
08700, Україна, Київська область, Обухів, Київська 64-а
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
528/21
Дата підписання:
18.10.2021 00:00
Період дії договору:
18.10.2021 00:00 - 01.12.2022 00:00
Сума договору:
24 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 000.00 UAH)
Оплачено:
0.01 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення ПКД "Реконструкція вуличного освітлення по провулку Полянський в м.Обухів Київської області в т.ч . експертиза"
Кількість
1 роб.
Період постачання
до 01.12.2022
Місце постачання
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
babdac1275e24a52b64e854fd1e37ad8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з виробничою необхідністю на підставі п.4 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити строк дії Договору підряду №528/21 від 18.10.2021 та виконання зобов'язань щодо робіт. 2. Внести зміни у додаток 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору №528/21 від 18.10.2021р., виклавиши його у новій редакції.
Прична "Зменшення обсягів закупівлі", обрана щоб технічно змінити терміни виконання робіт.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
0085b3563952478386256c800b0af0dc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з виробничою необхідністю на підставі п.3 ч.5 ЗУ України "Про публічні закупівлі" сторони домовилися внести зміни в договір.(причина "зменшення обсягів закупівлі" для того,щоб технічно внести зміни в договір).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано