• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою вул.Чернівецька, 52-64 в м.Тернополі

6 606 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c6813a26115e4e9a84c022cc303d4bc5
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-28-011147-b-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1111
Дата підписання: 05.11.2021 00:00
Період дії договору: 05.11.2021 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 6 606 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 101 000.00 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою вул.Чернівецька, 52-64 в м.Тернополі
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роб
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Чернівецька, 52-64 в м.Тернополі На карті

Внесені зміни

    Номер: d8938d7608a2443dbdd1bed505a627a3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись чинним законодавством, п.12.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в розділ «XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та викласти його в наступній редакції
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 15.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаток 4.pdf
    Номер: ae7698311dea4f9c8af96d775f03fa3f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись чинним законодавством, п.12.2 та п.12.3. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2(Календарний графік робіт), Додаток 3 (План фінансування робіт), п.11.1., п.5.1. та п.3.4. вказаного Договору та викласти їх у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаток 5 до 1111.pdf