-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Послуги з технічного обслуговування комп’ютерної техніки, різографів та МФУ (послуги з технічного обслуговування різографу RISO GR 3750 та багатофункціонального пристрою Xerox WorkCentre 5665)
59 733.60
UAH з ПДВ
Номер:
4cf8dbe6f0714274b10ec6dc7d78fee2
Ідентифікатор договору:
UA-2017-10-06-000331-b-b1
Замовник:
Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40081216
-
Контактна особа:
Назаренко Сергій +380577243752 ntv_pz@ukr.net
-
Адреса:
61052, Україна, Харківська обл., Харків, Конарєва, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВІС ПРІНТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34862284
-
Контактна особа:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВІС ПРІНТ" +380577514847 andrej.maam@gmail.com http://www.avis-print.com
-
Адреса:
Україна, 61052, м. Харків, вул. Червоноармійська 16
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис:
Послуги з технічного обслуговування комп’ютерної техніки, різографів та МФУ (послуги з технічного обслуговування різографу RISO GR 3750 та багатофункціонального пристрою Xerox WorkCentre 5665)
Номер договору:
П/НА-172284/НЮ
Дата підписання:
17.11.2017 00:00
Період дії договору:
17.11.2017 00:00 - 31.03.2018 00:00
Сума договору:
59 733.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 955.60 UAH)
Оплачено:
59 733.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 955.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування комп’ютерної техніки, різографів та МФУ (послуги з технічного обслуговування різографу RISO GR 3750 та багатофункціонального пристрою Xerox WorkCentre 5665)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2017
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
92e2f8b7de7a4f5b9103228b1e96eda4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження терміну дії договору
Номер додаткової угоди:
П/НА-172284/НЮ
Дата внесення змін до договору:
29.12.2017 00:00
Статус:
Опубліковано