• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Лесі Українки, 4 в с.Гряди, м. Нововолинськ Волинської області

689 015.05 UAH без ПДВ
Номер: 78146176aeb0441bb0e3a9a48e367ba9
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-01-003914-a-b1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП ГІНЧУК СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Лесі Українки, 4 в с.Гряди, м. Нововолинськ Волинської області: 689 015.05000 UAH без ПДВ
Номер договору: 19
Дата підписання: 28.10.2021 00:00
Період дії договору: 28.10.2021 00:00 - 30.06.2022 00:00
Сума договору: 689 015.05 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Лесі Українки, 4 в с.Гряди, м. Нововолинськ Волинської області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 25.12.2021
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, с. Гряди, вул. лесі Українки, 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 293a85af77034e899cb38641c945178c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв`язку з коригуванням кошторисної документації згідно фактичних об`ємів робіт та виникнення додаткових робіт з врахуванням побажань балансоутримувача, покращення ефективності використання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода№1 від 24.12.2021р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 841d3f6ab5a745c8acf937bf4a1bc748
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв`язку з коригуванням кошторисної документації згідно фактичних об`ємів робіт та виникнення додаткових робіт з врахуванням побажань балансоутримувача, покращення ефективності використання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ Гряди від 29.12.2021р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8b0a767494024305b337fb8c90dab5d2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: 02
    Дата внесення змін до договору: 05.04.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 02 до Договору 19+Календарний план-графік.pdf
p7s
sign.p7s