-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Лесі Українки, 4 в с.Гряди, м. Нововолинськ Волинської області
689 015.05
UAH без ПДВ
Номер:
78146176aeb0441bb0e3a9a48e367ba9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-01-003914-a-b1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04051342
-
Контактна особа:
Шалина Олександра 380688837079 sashapyasetska@gmail.com
-
Адреса:
45400, Україна, Волинська область, м.Нововолинськ, проспект Дружби, буд.27
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП ГІНЧУК СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3209719460
-
Контактна особа:
Гінчук Світлана 380681735132 sv.hinchuk@gmail.com
-
Адреса:
44323, Україна, Волинська область, смт Головне, 44323, Волинська обл., Любомльський район, село Масловець, ВУЛИЦЯ ЛУГОВА, будинок 21
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Лесі Українки, 4 в с.Гряди, м. Нововолинськ Волинської області: 689 015.05000 UAH без ПДВ
Номер договору:
19
Дата підписання:
28.10.2021 00:00
Період дії договору:
28.10.2021 00:00 - 30.06.2022 00:00
Сума договору:
689 015.05 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Лесі Українки, 4 в с.Гряди, м. Нововолинськ Волинської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 25.12.2021
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
293a85af77034e899cb38641c945178c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв`язку з коригуванням кошторисної документації згідно фактичних об`ємів робіт та виникнення додаткових робіт з врахуванням побажань балансоутримувача, покращення ефективності використання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
841d3f6ab5a745c8acf937bf4a1bc748
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв`язку з коригуванням кошторисної документації згідно фактичних об`ємів робіт та виникнення додаткових робіт з врахуванням побажань балансоутримувача, покращення ефективності використання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8b0a767494024305b337fb8c90dab5d2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
02
Дата внесення змін до договору:
05.04.2022 00:00
Статус:
Опубліковано