-
Відкриті торги
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Ноутбуки, багатофункційні пристрої, принтер) (30210000-4) (ДК 021:2015)
453 264.00
UAH з ПДВ
Номер:
17340b2ce3f5499fbd0d9f04de85899d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-23-011909-b-b1
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43907901
-
Контактна особа:
Турянська Леся Миколаївна +380965242497 buhosstrilky@gmail.com
-
Адреса:
82092, Україна, Львівська область, Стрілки, село Стрілки Львівська область, вул. Вербицького, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32881326
-
Контактна особа:
Руслан Владимирович +380443647372, +380931770449, +380503792820, +380673621617 corp@ktc.ua
-
Адреса:
33014, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, буд. 5
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
125
Дата підписання:
27.10.2021 00:00
Період дії договору:
27.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
453 264.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 75 544.00 UAH)
Оплачено:
453 264.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 75 544.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ноутбуки
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
14 штуки
Період постачання
до 08.11.2021
багатофункційний пристрій
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
13 штуки
Період постачання
до 08.11.2021
принтер
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 08.11.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
55e77234c66044c7a0557e98cd31c99a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Предметом даного Договору виступають ноутбуки від ТМ «Lenovo», в складі яких має бути іменне програмне забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP NL Acdmc (021-10606). У зв’язку з тим, що правовласник даного програмного забезпечення - компанія Microsoft перевіряє такі замовлення вручну за результатами проведення торгів, визнання їх переможця та укладення договору, виготовлення іменного ПЗ - Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP NL Acdmc (021-10606), яке входить до складу предмета закупівлі не може бути завершено у межах звичайного 10-деннного терміну (копія лист від компанії Microsoft додається під №1). Крім того, згідно з рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій оформленого Протоколом №40 від 23.10.2021 року, з 00 год. 26 жовтня 2021 року на території Рівненської області встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (сканкопія Протоколу додається під №2), що також впливає на можливість підприємства виконати свої зобов’язання в частині строків поставки предмета закупівлі через обмеження, запроваджені внаслідок названого рівня протиепідемічних заходів та значного числа хворих на COVID-19. Вищевказані обставини обумовлюють об`єктивну необхідність продовження строку виконання Постачальником своїх зобов`язань по поставці вищевказаного товару (без зміни ціни, кількості та вартості, визначені умовами тендерної пропозиції, тобто без зміни істотних умов договору про закупівлю), у зв`язку з чим пропонуємо викласти п.5.1. Договору в новій редакції (проект додаткової угоди додається до даного листа), а саме строк поставки предмета закупівлі визначити не пізніше 30 листопада 2021 року. Також у зв'язку із тим, що в складі предмета тендерної закупівлі (згідно ідентифікатора закупівлі UA-2021-09-23-011909-b) замовлено придбання лазерних чорно-білий принтерів під ТМ «Canon», виробник яких, через світовий дефіцит комплектуючих, не забезпечив своєчасного виготовлення попередньо замовленої дистриб`юторами відповідної кількості такої продукції, з метою своєчасного та повного виконання взятих Постачальником по даному договору на себе зобов`язань, пропонуємо замінити модель Лазерний чорно-білий принтер Canon i-SENSYS LBP112w A4 з USB кабелем 1,8 м на Лазерний чорно-білий принтер Canon i-SENSYS LBP113w A4 з Wi-Fi з USB кабелем 1,8 м, тобто з покращенням його технічних характеристик (без збільшення вартості), а саме : 1. Краща роздільна здатність друку - 2400х600 2. Наявність можливості друку з USB-накопичувачів 3. Наявність можливості друку по безпровідній мережі Wi-Fi Таким чином пропонована на заміну модель лазерного чорно-білого принтеру є технічно кращою і при тому зберігається ціна та вартість Договору, визначені умовами тендерної пропозиції, тобто без зміни загальної ціни договору про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
02.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано