• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

2 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 89e7abc23da24697853ce8d5c9b78a7e
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-13-010195-b-b1
Замовник: Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Брониківської сільської ради
Постачальник: ТИХОНЧУК ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 153
Дата підписання: 13.10.2021 15:52
Період дії договору: 13.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80г\мгм2 Vaestro Standart
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання 13.10.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11774, Україна, Житомирська область, с.Романівка, вул. Дружби 2 На карті