• Відкриті торги
  • КЕП

код ДК 021-2015 (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, планшет для підпису)

76 998.00 UAH без ПДВ
Номер: f4a7457a441b4c6da67b67c0a5963732
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-24-005202-c-b1
Замовник: департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Постачальник: ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору: 21/10-6
Дата підписання: 01.11.2021 00:00
Період дії договору: 01.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 76 998.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 76 998.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп'ютер
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 На карті
Комп'ютер
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 2 штуки
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 На карті
Планшет для підпису
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 На карті

Внесені зміни

    Номер: 34b6ef6076de4597aece4a40c2185c6f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, у зв’язку із введенням обмежувальних заходів передбачених для «червоного» рівня епідемічної небезпеки на території Черкаської області через поширення COVID-19, а також керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.1. Договору, уклали цю Додаткову угоду №2 до Договору № 21/10-6 від 01 листопада 2021 року, у подальшому - Договір, про наступне: 1. Пункт 4.1. розділу 4 «Строки та порядок постачання» Договору викласти в новій редакції: «4.1. Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника до 30.11.2021 року на умовах DDP («Інкотермс», у редакції 2020 року) за адресою: 18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, будинок 36, каб. 218.» 2. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі сторін. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 21/10-6 від 01 листопада 2021 і вступає в силу з моменту її підписання та скріплення печатками.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf