-
Відкриті торги
-
КЕП
код ДК 021-2015 (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, планшет для підпису)
76 998.00
UAH без ПДВ
Номер:
f4a7457a441b4c6da67b67c0a5963732
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-24-005202-c-b1
Замовник:
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
38764676
-
Контактна особа:
Ковальчук Ксенія Анатоліївна +380472540121 kovalchuk_k@ukr.net
-
Адреса:
18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2828306096
-
Контактна особа:
Бондаренко Микола +380503809228 mpbond@gmail.com
-
Адреса:
19602, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Руська Поляна, ВУЛИЦЯ ШРАМЕНКО, будинок 46
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
21/10-6
Дата підписання:
01.11.2021 00:00
Період дії договору:
01.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
76 998.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
76 998.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп'ютер
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36
На карті
Комп'ютер
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36
На карті
Планшет для підпису
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
34b6ef6076de4597aece4a40c2185c6f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, у зв’язку із введенням обмежувальних заходів передбачених для «червоного» рівня епідемічної небезпеки на території Черкаської області через поширення COVID-19, а також керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.1. Договору, уклали цю Додаткову угоду №2 до Договору № 21/10-6 від 01 листопада 2021 року, у подальшому - Договір, про наступне: 1. Пункт 4.1. розділу 4 «Строки та порядок постачання» Договору викласти в новій редакції: «4.1. Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника до 30.11.2021 року на умовах DDP («Інкотермс», у редакції 2020 року) за адресою: 18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, будинок 36, каб. 218.» 2. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі сторін. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 21/10-6 від 01 листопада 2021 і вступає в силу з моменту її підписання та скріплення печатками.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
15.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано