-
Відкриті торги
-
КЕП
КВР меблі, внутрішнє оздоблення до вагонів типу ЦМО
3 569 015.04
UAH з ПДВ
Номер:
a70f4a8f7e7c4c0eb7a94bd74833fa53
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-31-006746-a-c1
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41022900
-
Контактна особа:
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua
-
Адреса:
01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42113176
-
Контактна особа:
Левченко Роостислав Вячеславович 380442325008 GERMESTRAIDING@GMAIL.COM
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ, 03150, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯМСЬКА, будинок 41, офіс 5
Класифікатор ДК 021:2015:
34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного рухуАналіз за цим CPV
Номер договору:
УЗ/ЦЛ-21330/Ю
Дата підписання:
01.11.2021 00:00
Період дії договору:
01.11.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору:
3 569 015.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 594 835.84 UAH)
Причини розірвання договору:
без розірвання договору
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пластина
Кількість
384 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Полиця туалету велика
Кількість
16 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Падуга в зборі
Кількість
144 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Падуга в зборі
Кількість
8 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Стеля з люком у зборі
Кількість
72 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Стеля з люком у зборі (купе провідника)
Кількість
8 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Ракушка під ручку в зборі
Кількість
16 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Карниз
Кількість
152 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Карниз
Кількість
40 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Панель важеля ручного гальма
Кількість
8 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Стеля тамбура
Кількість
16 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Наличник-ракушка під ручку тамбура
Кількість
32 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Наличник-ракушка під фіксатор відкидного майданчика
Кількість
24 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Комплект умивальника туалету
Кількість
16 комп.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Комплект кожухів труб опалення
Кількість
8 комп.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Наличник
Кількість
152 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Кляммер
Кількість
2224 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Комплект піктограм вагона ЦМО
Кількість
8 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Наличник під стоп-кран
Кількість
32 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Наличник
Кількість
40 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Наличник пожежного сповіщувача
Кількість
24 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
55286bce6fba466bb4bfc9a0c42eb30d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
ПОВІДОМЛЕННЯ
про внесення змін до договору про закупівлю
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-08-31-006746-a
3) дата укладення та номер договору про закупівлю: від 01.11.2021р., № УЗ/ЦЛ-21330/Ю.
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
5) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 42113176
6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону 03150, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯМСЬКА, будинок 41, офіс 5, тел. +380442325008.
7) дата внесення змін до договору про закупівлю: 13.12.2021 року
8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: пункт 5 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;».
9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 6.2 та додаток 1 викласти в новій редакції
10). Номер додаткової угоди: № УЗ/ЦЛ-21330/Ю /ДУ-1
11). Сума договору після внесення змін: - 3 586 905,31 грн. З ПДВ
Номер додаткової угоди:
УЗ/ЦЛ-21330/Ю /ДУ-1
Дата внесення змін до договору:
13.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
78c7d1cc43bb4245a2ae05d2c2360608
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
ПОВІДОМЛЕННЯ
про внесення змін до договору
1). найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
2). унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-08-31-006746-a
3). дата укладення та номер договору про закупівлю: від 01.11.2021, УЗ/ЦЛ-21330/Ю
4). найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
5). ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 42113176
6). Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 03150, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯМСЬКА, будинок 41, офіс 5, тел. /факс: +380442325008
7). дата внесення змін до договору: 31.12.2021 р.
8). випадки для внесення змін до істотних умов договору з відповідно до цієї статті: п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
9). опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пункту 15.1. Договір пролонговано до 31.03.2022
10). Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-21330/Ю/ДУ-2
11). Сума договору після внесення змін: без змін 3 586 905,31 грн. з ПДВ
12). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків
Номер додаткової угоди:
УЗ/ЦЛ-21330/Ю/ДУ-2
Дата внесення змін до договору:
31.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
7018437019514d80b25e2b66ebc1bb1d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
ПОВІДОМЛЕННЯ
про внесення змін до договору
1). найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
2). унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-08-31-006746-а
3). дата укладення та номер договору про закупівлю: від 01.11.2021, УЗ/ЦЛ-21330/Ю
4). найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
5). ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 42113176
6). Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 03150, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯМСЬКА, будинок 41, офіс 5, тел. /факс: +380442325008
7). дата внесення змін до договору: 19.01.2022 р.
8). випадки для внесення змін до істотних умов договору з відповідно до цієї статті: п. 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
9). опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до Специфікації та пункту 6.2. Сума цього Договору на момент його підписання становить: 2 974 179,20 грн. (два мільйони дев’ятсот сімдесят чотири тисячі сто сімдесят дев’ять гривень 20 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 594 835,84 грн. (п’ятсот дев'яносто чотири тисячі вісімсот тридцять п’ять гривень 80 коп.), що разом становить 3 569 015,04 грн. (три мільйони п'ятсот шістдесят дев’ять тисяч п'ятнадцять гривень 04 коп.).
10). Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-21330/Ю/ДУ-3
11). Сума договору після внесення змін: без змін 3 569 015,04 грн. з ПДВ
12). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків
Номер додаткової угоди:
УЗ/ЦЛ-21330/Ю/ДУ-3
Дата внесення змін до договору:
19.01.2022 00:00
Статус:
Опубліковано