-
Відкриті торги
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасадів Щирецької дитячої музичної школи в смт. Щирець пл. Ринок, 12 Пустомитівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
1 500 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
658d44d1b425417294caaabd7657ae25
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-22-011026-b-c1
Замовник:
Відділ культури, молоді, спорту та інформаційної політики виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42135273
-
Контактна особа:
Морський Олег Михайлович +380975895641 shchyreckultura@gmail.com
-
Адреса:
81160, Україна, Львівська область, Щирець, вул. П. Адермаха, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ШНЯК НАЗАРІЙ РОМАНОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3119807151
-
Контактна особа:
Назарій Шняк +380961633043 schniak_n@ukr.net
-
Адреса:
80357, Україна, Львівська область, Жовківський р-н, село Мацошин, ВУЛИЦЯ ПАВНИКА, будинок 26
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Капітальний ремонт фасадів Щирецької дитячої музичної школи в смт. Щирець пл. Ринок, 12 Пустомитівського району Львівської області: 1 500 000.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
23/10-01
Дата підписання:
23.10.2021 00:00
Період дії договору:
23.10.2021 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
1 500 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 244 384.75 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду №23/10-01 від 23 жовтня 2021 року за взаємною згодою Сторін.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт фасадів Щирецької дитячої музичної школи в смт. Щирець пл. Ринок, 12 Пустомитівського району Львівської області
Кількість
1 роб
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
128da3bce1f44fe7bf9b72b4003a231b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовжити строк дії договору підряду №23/10-01 від 23 жовтня 2021 року до 01.06.2021 року відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fec17368b63d4a83839b09d57b3f4d91
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
виникнення обставин непереборної сили (введення воєнного стану в Україні), які жодна із сторін не могла передбачити, що вплинули на виконання договору та необхідність продовження терміну дії договору до 31.12.2022 року
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.05.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
34ce7823c2474f81a2f14ac2f1e05d64
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовжити строк дії договору підряду №23/10-01 від 23 жовтня 2021 року до 01.06.2021 року відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
07.06.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3807532702a54c0ba8fa9088daab2b16
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовжити строк дії договору підряду №23/10-01 від 23 жовтня 2021 року до 31.12.2022 року відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
07.06.2022 00:00
Статус:
Опубліковано