-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-03 Луцьк – Радомишль – Демидівка – Дубно на ділянках км 21+200 – км 38+000, км 42+630 – км 75+400, Рівненська область (з розробкою проектної документації)
1 176 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
7d4d9862fa3342ebab406562007fd7a0
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-13-008620-a-a1
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
25894919
-
Контактна особа:
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31435931
-
Адреса:
33024, Україна, Рівненська область, Рівне, 33000, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 446
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
53
Дата підписання:
29.10.2021 00:00
Період дії договору:
29.10.2021 00:00 - 27.12.2024 00:00
Сума договору:
1 176 000 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 196 000 000.00 UAH)
Причини розірвання договору:
Умови розірвання договору викладено в Додатковій угоді №8 від 27.12.2024
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-03 Луцьк – Радомишль – Демидівка – Дубно на ділянках км 21+200 – км 38+000, км 42+630 – км 75+400, Рівненська область (з розробкою проектної документації)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
adcfcbabb7534d2ea9becd20e9a95ab8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4.5.4 п.4.5., п.15.2., п.16.5. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 6.1. та п.15.1. Договору у наступній редакції:
« 6.1. Строк (термін) надання послуг: 29.10.2021 по 31.12.2023р.»;
«15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє включно до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору».
2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.16.5. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток № 2), Графік надання послуг (Додаток № 3) та викласти їх у редакції, що додається.
Додатки: Календарний план (Додаток № 2);
Графік надання послуг (Додаток № 3).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
17.02.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e3958b05464d4455be6ce23098c703d8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пп. 4.5.3) п.4.5, п. 16.5 Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди доповнити розділ «9. Забезпечення виконання зобов’язань за договором» пунктом 9.7. Договору у такій редакції:
«9.7. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом «13. Обставини непереборної сили» Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору на підставі письмового звернення Підрядника про повернення забезпечення виконання Договору та за умови одночасного надання Підрядником гарантійного листа про надання забезпечення виконання Договору на умовах, визначених цим Договором, протягом 20 робочих днів від дня закінчення дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання Замовником бюджетних асигнувань за цим Договором (залежно від того, що настане раніше). У разі порушення Підрядником своїх зобов’язань із забезпечення виконання Договору, передбачених цим пунктом, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 200% (двісті відсотків) від ціни цього Договору, а Замовник має право розірвати Договір з Підрядником в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення, яке Замовник надсилає Підряднику не пізніше, ніж через 10 днів до дня розірвання цього Договору. Розірвання Договору не звільняє Підрядника від обов’язку сплатити штраф.».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
05.04.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
97befabe4d8a47be8205a38cf34491c1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4.5.4 п.4.5., п.16.5., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін надання послуг та викласти п.6.1., 15.1. Договору в наступній редакції:
«6.1. Строк (термін) надання послуг: 29.10.2021 по 31.12.2024р.»;
«15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє включно до 31.12.2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по Договору.»
У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 16.5. Договору, сторони дійшли згоди:
Внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток №2), Графік надання послуг (Додаток №3), та викласти їх в редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
06.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано