• Відкриті торги
  • КЕП

Ковдра напіввовняна, простирадло, підковдра, наволочка, подушка

згідно листа №1 від 25.10.2021р.

119 999.00 UAH з ПДВ
Номер: b52b3073aad64235b7a8fed4f7c8f933
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-16-012444-b-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Постачальник: ПП "Ярослав"
Класифікатор ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Опис: згідно листа №1 від 25.10.2021р.
Номер договору: 376
Дата підписання: 25.10.2021 09:00
Період дії договору: 25.10.2021 00:00 - 15.11.2021 00:00
Сума договору: 119 999.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 999.83 UAH)
Оплачено: 119 999.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 999.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ковдра напіввовняна
Код ДК 021:2015: 39511100-8 Ковдри
Кількість 250 штуки
Період постачання до 31.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті
Простирадло
Код ДК 021:2015: 39512100-5 Простирадла
Кількість 250 штуки
Період постачання до 31.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті
Підковдра
Код ДК 021:2015: 39512200-6 Підодіяльники
Кількість 250 штуки
Період постачання до 31.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті
Наволочка
Код ДК 021:2015: 39512500-9 Наволочки
Кількість 250 штуки
Період постачання до 31.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті
Подушка
Код ДК 021:2015: 39516120-9 Подушки
Кількість 250 штуки
Період постачання до 31.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті

Внесені зміни

    Номер: 008dd83fb642406387afdad92a2ca258
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно листа № 1 від 25.10.2021р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.10.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_376.pdf
pdf
Лист подовження терміну поставки.pdf
p7s
sign.p7s