• Спрощена закупівля
  • КЕП

Шкільні меблі

89 457.00 UAH без ПДВ
Номер: 392829de472b4e57a5f92bdd480bfbd1
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-27-001175-b-b1
Замовник: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Чабаненко Валерій Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 110
Дата підписання: 25.10.2021 17:07
Період дії договору: 25.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 89 457.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 89 457.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 131 штуки
Період постачання до 29.10.2021
Місце постачання 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, вул. Добровольського, 27 На карті

Внесені зміни

    Номер: c20b708f2f104dfe8413a647d494816c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до п.5.1. розділу «Строк та місце поставки товару», виклавши у наступній редакції: строк поставки товарів: до 29.11.2021.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.10.2021 16:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 меблі.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a4e78c71660846778449b296a353682a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до П.5.1 розділу «Строк та місце поставки товару», виклавши у наступній редакції: строк поставки товарів: до 29.11.2021.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.10.2021 11:32
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол №2 виправленяя.pdf
pdf
ДУ №2 меблі.pdf
p7s
sign.p7s