-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки - (ДК 021-2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Розрахунки за надані послуги по здійсненню технічного обслуговування, налаштування, діагностики та тестування комп’ютерної техніки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
39 967.68
UAH з ПДВ
Номер:
e860735bee9748ffa2f1fbbbea27e0b1
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-12-000486-c-b1
Замовник:
Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка
×
-
Код ЄДРПОУ:
37471084
-
Контактна особа:
Месь Анатолій Васильович 380442812606 Anatolimes@ukr.net
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська,60
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПП "Полиск"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22896971
-
Контактна особа:
Петриченко Ігор Миколайович +380442867454 eug@polisk.kiev.ua
-
Адреса:
01042, Україна, м. Київ, м. Київ, бульв. Лихачова, буд.8, оф. 4
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис:
Розрахунки за надані послуги по здійсненню технічного обслуговування, налаштування, діагностики та тестування комп’ютерної техніки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Номер договору:
135
Дата підписання:
12.10.2021 00:00
Період дії договору:
12.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
39 967.68 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 660.88 UAH)
Оплачено:
39 967.68 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 660.88 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Кількість
1 послуга
Період постачання
12.10.2021 - 29.10.2021