• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки шляхових листів, бланки журналів, бланки "Меню-вимога" за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22820000-4 Бланки.

6 423.00 UAH без ПДВ
Номер: e0ea1c64c8fe4c6986ae0466f3a7b4ee
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-11-011467-b-b1
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради
Постачальник: Глибоцька районна комунальна друкарня
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 316
Дата підписання: 11.10.2021 00:00
Період дії договору: 11.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 6 423.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 6 423.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки шляхових листів, бланки "Меню-вимога"
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1500 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка,1 (Відділ освіти) На карті
Журнали
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 37 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 60400, Україна, Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка,1 (Відділ освіти) На карті