• Спрощена закупівля
  • КЕП

Комплекти шкільних меблів для організації освітнього простору Нової української школи (стіл та стілець)

95 850.00 UAH з ПДВ
Номер: aa7db81eb65c4afcbe3d5611a194d859
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-28-010591-b-b1
Замовник: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради
Постачальник: ТОВ Смаковка
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 15\10\2021-1
Дата підписання: 20.10.2021 15:18
Період дії договору: 20.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 95 850.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 975.00 UAH)
Оплачено: 95 850.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 975.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект стіл учнівський 1-місний з регулюванням кута нахилу стільниці та полицею, ростова група №3-6 + стілець Т-подібний регульований по висоті №3-6, з покриттям HPL
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 50 комплект
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання 74900, Україна, Херсонська область, місто Нова Каховка, вулиця Довженка, будинок 3 На карті

Внесені зміни

    Номер: e836854a578a4cd39d6628f7267b4102
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №15\10\2021-1 від 20.10.2021 року та викласти в наступній редакції розділ 3 «Умови відвантаження і приймання»: 3.1 Місце поставки товару – 74900 Херсонська область місто Нова Каховка вул. Довженка, 3. 3.2 Строк поставки товару: з дати підписання договору до 15.11.2021 року. 3.3 Датою поставки вважається дата фактичної передачі товару Замовнику, що підтверджується актами або накладними і довіреністю на отримання цінностей. 3.4 Приймання товару за кількістю (асортиментом), а також перевірка стану упаковки і маркування здійснюється Замовником в день поставки під час фактичної передачі товару у відповідності до товаросупровідних документів. 3.5 У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 3 (трьох) днів згідно акта приймання по якості. 3.6 Доставка, розвантаження, збір меблів здійснюється за рахунок Постачальника. Конструкція повинна відповідати своєму функціональному призначенню та сучасному дизайну.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 21.10.2021 11:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0003.pdf
p7s
sign.p7s