-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт вентиляційної системи у приміщенні спортивного залу ЛФМЛ при ЛНУ ім. Івана Франка, на вул. В. Караджича 29 у м. Львові
255 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c27ab747f6b44ac1999c99fbba257da1
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-20-003834-c-a1
Замовник:
Львівський фізико-математичний ліцей-інтернат при ЛНУ імені Івана Франка
×
-
Код ЄДРПОУ:
13807543
-
Контактна особа:
Пенцак Олена Георгіївна +380972442007 olena_pentsak@ukr.net
-
Адреса:
79054, Україна, Львівська область, Львів, вул. Караджича, 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ Проспер Вінд
×
-
Код ЄДРПОУ:
20857872
-
Контактна особа:
Суховолець Роман Михайлович +380322754280 Prosperwind@gmail.com
-
Адреса:
79005, Україна, Львівська область, львів, вул.Тершаківців,2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
18/10
Дата підписання:
20.10.2021 00:00
Період дії договору:
20.10.2021 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
255 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 42 500.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт вентиляційної системи у приміщенні спортивного залу ЛФМЛ при ЛНУ ім. Івана Франка, на вул. В. Караджича 29 у м. Львові
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1881f1c9f85242728c8d2942030670d0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до умов Договору та п.1 ст 651 ЦКУ, зміна Договору за згодою сторін, а саме зміна реквізитів.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0c9bb78c81ef44deb8ce83e345271ac6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до ст. 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом та на підставі п. 4. ч. 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Таким чином, враховуючи вищенаведене є необхідність у прийнятті рішення про підписання Додаткової угоди до Договору.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано