• Відкриті торги
  • КЕП

Вироби домашнього текстилю

163 086.30 UAH з ПДВ
Номер: 80a076c283e543c39a5bdbf9bbd19381
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-13-014266-b-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПП "Ярослав"
Класифікатор ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Номер договору: СФ19/32
Дата підписання: 25.10.2021 15:00
Період дії договору: 25.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 163 086.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 181.05 UAH)
Оплачено: 163 086.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 181.05 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ковдра зимова дитяча
Код ДК 021:2015: 39511100-8 Ковдри
Кількість 233 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Подушка дитяча
Код ДК 021:2015: 39516120-9 Подушки
Кількість 1120 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Рушник для обличчя
Код ДК 021:2015: 39514500-3 Рушники для обличчя
Кількість 932 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті

Внесені зміни

    Номер: be4e214385424963b800e86f5c8a35ca
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.10.2021 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №1 від 29.10.2021 договір №СФ19_32 від 25.10.2021....
p7s
sign.p7s