• Відкриті торги
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

9 740.00 UAH з ПДВ
Номер: 83499dcef42844c8be70711452b6ad96
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-11-009500-a-b2
Замовник: ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України"
Постачальник: ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 906
Дата підписання: 18.10.2021 17:30
Період дії договору: 18.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 9 740.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 623.33 UAH)
Оплачено: 9 740.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 623.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
конвертна плівка для ламінування, глянцева, формату А-4, (216х303), 125 мкм, 100 шт. в пачці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачок
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 03066, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22 На карті
конвертна плівка для ламінування, глянцева, формату А-4, (216х303), 150 мкм, 100 шт. в пачці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачок
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 03066, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22 На карті
конвертна плівка для ламінування, глянцева, формату А-3, (303х426), 125 мкм, 100 шт. в пачці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачок
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 03066, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22 На карті
конвертна плівка для ламінування, глянцева, формату А-3, (303х426), 150 мкм, 100 шт. в пачці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачок
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 03066, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0a13310827f44fc8acd5a01a1145765f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
    Номер додаткової угоди: 907
    Дата внесення змін до договору: 18.10.2021 17:48
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 907 до договору №906 від 18.10.2021.pdf
p7s
sign.p7s