• Спрощена закупівля
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій (А4 ч/б); Багатофункціональний пристрій; Принтер

Згідно листа № 008648-с/23 від 11.10.2021р.: У зв'язку з поновленою напругою ситуації в світі через епідемію короновірусу є збої графіку поставки у деяких логістичних компаній, тому на даний час товар знаходиться в транзиті.

55 000.00 UAH з ПДВ
Номер: eaf9c85d598d4ceaa0a2f66d91def9ea
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-16-006209-b-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Постачальник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис: Згідно листа № 008648-с/23 від 11.10.2021р.: У зв'язку з поновленою напругою ситуації в світі через епідемію короновірусу є збої графіку поставки у деяких логістичних компаній, тому на даний час товар знаходиться в транзиті.
Номер договору: 359
Дата підписання: 11.10.2021 13:00
Період дії договору: 11.10.2021 00:00 - 20.12.2021 00:00
Сума договору: 55 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 166.66 UAH)
Оплачено: 55 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 166.66 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональний пристрій (А4 ч/б)
Код ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість 4 штуки
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті
Багатофункціональний пристрій
Код ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість 2 штуки
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті
Принтер
Код ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість 5 штуки
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5b0fffed4c6e4c218ee1ebe39426ece6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно листа № 008648-с/23-1 від 11.10.2021р.: У зв'язку з поновленою напругою ситуації в світі через епідемію короновірусу є збої графіку поставки у деяких логістичних компаній, тому на даний час товар знаходиться в транзиті.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.10.2021 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_359.pdf
p7s
sign.p7s