• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне Визначити за довідником

2 201.00 UAH без ПДВ
Номер: bc0da7815cf1486c97bb2e83f3e4e970
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-30-000874-a-c1
Замовник: КЗ Центр надання соціальних послуг Іванівської сільської ради
Постачальник: ФОП Мельник Є.І.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 41
Дата підписання: 30.09.2021 00:00
Період дії договору: 30.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 2 201.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне Визначити за довідником
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 найменувань
Період постачання 30.09.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Котовського,40/1 На карті
Офісне устаткування та приладдя різне Визначити за довідником
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 найменувань
Період постачання 30.09.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Котовського,40/1 На карті
Офісне устаткування та приладдя різне Визначити за довідником
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 найменувань
Період постачання 30.09.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Котовського,40/1 На карті