• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі фінансового управління Гадяцької міської ради за адресою вул. Чапаєва, 26 м. Гадяч Полтавської обл.(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Капітальний ремонт адміністративної будівлі фінансового управління Гадяцької міської ради за адресою вул. Чапаєва, 26 м. Гадяч Полтавської обл.(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

99 990.00 UAH з ПДВ
Номер: fcdad834a9204dddbb3cf1f0604e3d19
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-15-001241-c-a1
Замовник: Фінансове управління Гадяцької міської ради
Постачальник: Приватне підприємство "Будівельник"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Капітальний ремонт адміністративної будівлі фінансового управління Гадяцької міської ради за адресою вул. Чапаєва, 26 м. Гадяч Полтавської обл.(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Номер договору: 26
Дата підписання: 13.10.2021 00:00
Період дії договору: 13.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 99 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 665.00 UAH)
Оплачено: 99 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 665.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт адміністративної будівлі фінансового управління Гадяцької міської ради за адресою вул. Чапаєва, 26 м. Гадяч Полтавської обл.(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, Чапаєва, 26 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Фінансове управління Гадяцької міської
ПП "Будiвельник"
Сума 99990.00 UAH
Статус
Оплачений
30.12.2021 09:45
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 4e91c2f38bba48e89bda22bd3f130667
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт Підрядником до 17.12.2021 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s