-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Дружби 14 с. Диківка, Знам’янський район, Кіровоградської області
809 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a23d4b71f2214df3b37ffda80e59d5f1
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-14-011272-b-c1
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Пантаївської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43971977
-
Контактна особа:
Терещук Ірина Ігорівна +380993602207 irinazolo@ukr.net
-
Адреса:
28023, Україна, Кіровоградська область, смт Пантаївка, вул.Магістральна
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "СПОРУДА 2017"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41188151
-
Контактна особа:
Віктор Корж +380957646110 building2017@ukr.net
-
Адреса:
27400, Україна, Кіровоградська область, місто Знам'янка, ВУЛИЦЯ ОЛЕГА МАЛИЦЬКОГО, будинок 42
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
182
Дата підписання:
07.10.2021 00:00
Період дії договору:
07.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
809 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 134 833.33 UAH)
Оплачено:
809 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 134 833.33 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Дружби 14 с. Диківка, Знам’янський район, Кіровоградської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ОКМС Пантаївської СР
IBAN:UA348201720344211017105106233
ТОВ "Споруда 2017"
IBAN:UA233052990000026003045102554
Сума
416000.68 UAH
Статус
Оплачений
29.12.2021 12:53
Док-ти
1
Відділ ОКМС Пантаївської СР
IBAN:UA348201720344211017105106233
ТОВ "Споруда 2017"
IBAN:UA233052990000026003045102554
Сума
392999.32 UAH
Статус
Оплачений
24.11.2021 11:53
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0dc513a7c4b44cb789c714d2dc589b51
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.2. Договору підряду 182 від 7 жовтня 2021 року, Сторони вирішили викласти п. 3.4. Договору підряду у наступній редакції: 1. «Оплату за виконані роботи, (в розмірі 100%) проводить Замовник – Підряднику на підставі підписаних Замовником, Технаглядом і Підрядником актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про їх вартість форми КБ-3 по мірі надходження фінансування, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком, з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання-передачі робіт»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано