-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Модернізація ліфта пасажирського на 10-ть зупинок 1-го під’їзду в житловому будинку №5 на вул. Грінченка у м. Львові (капітальний ремонт)
630 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
9f04042f03aa4c0db88f9cffdb938e28
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-16-005895-c-c1
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056115
-
Контактна особа:
Потурай Орислава Василівна 380322521984 shralmr04056115@gmail.com
-
Адреса:
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП СРБК "Портал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33860532
-
Контактна особа:
Бик Андрій Володимирович +380342734780 srbkportal@ukr.net https://liftportal.com.ua/ua/
-
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Паркова 6/88
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
246/21
Дата підписання:
13.10.2021 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
630 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 105 000.00 UAH)
Оплачено:
580 480.34 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 92 746.73 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Модернізація ліфта пасажирського на 10-ть зупинок 1-го під’їзду в житловому будинку №5 на вул. Грінченка у м. Львові (капітальний ремонт)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3e3300ec2ad64a3ca4805aaa2e2399f1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, а саме затримки фінансування Замовника, що унеможливлюють виконання зобов’язань строки передбачені договором, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано