• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Згідно умов цього Договору Підрядник зобов’язується за завданням Замовника на свiй ризик виконати та здати йому в установлений цим Договором строк закiнченi роботи згідно п. 1.2 цього Договору, а Замовник зобов’язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робiт), передати необхідну для виконання робіт проектну документацію, прийняти вiд Підрядника закiнченi роботи та оплатити їх. Власником результату виконаних робiт є Замовник. Найменування робіт, що мають бути виконані Підрядником: Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19. ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Склад та обсяги робiт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною.

22 700 000.34 UAH з ПДВ
Номер: a6c82cd954e54caa883e5400606329fd
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-08-004224-b-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19: 22 700 000.34000 UAH з ПДВ
Опис: Згідно умов цього Договору Підрядник зобов’язується за завданням Замовника на свiй ризик виконати та здати йому в установлений цим Договором строк закiнченi роботи згідно п. 1.2 цього Договору, а Замовник зобов’язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робiт), передати необхідну для виконання робіт проектну документацію, прийняти вiд Підрядника закiнченi роботи та оплатити їх. Власником результату виконаних робiт є Замовник. Найменування робіт, що мають бути виконані Підрядником: Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19. ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Склад та обсяги робiт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною.
Номер договору: 93
Дата підписання: 08.10.2021 11:00
Період дії договору: до 12.05.2022 00:00
Сума договору: 22 700 000.34 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 783 333.39 UAH)
Оплачено: 12 196 346.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 032 724.36 UAH)
Причини розірвання договору: Враховуючи наявність виявлених Державною аудиторською службою України порушень під час проведення закупівлі, що можуть мати ознаки недійсності/нікчемності Договору (посилання на висновок моніторингу на сторінці закупівлі https://gov.e-tender.ua/tender/budivelni-roboti/UA-2021-09-08-004224-b-dk-021-2015-cpv-45453000-7-kapitalnyj-remont-i-restavracziya?monitoringid_UA-M-2022-04-06-000027), Сторони дійшли взаємної згоди щодо розірвання Договору підряду № 93 від 08 жовтня 2021 року шляхом підписання Додаткової угоди

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 5dbfc67a3f8748eeba9c7825c08811bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Внести пункт 15.8 до Договору №93 від 08.10.2021 року в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань). В разі збільшення бюджетних асигнувань, в тому числі з надходжень понадпланових коштів, Замовник збільшує бюджетні зобов’язання у межах ціни укладеного договору та шляхом укладання додаткової угоди вносяться відповідні зміни у п. 15.8 Договору. 2.Відповідно до затвердженого постійного кошторису на 2021 рік Замовник бере бюджетні зобов’язання на суму 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень, 00 коп.). 3. Дану Угоду складено українською мовою в двох примірниках (по одному для кожної із Сторін), які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 5. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.10.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 1 до дог 93 від 08.10.2021 кап. буд ЗОШ 5.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 09aeb638f07c47278c18b12c3b70c8ff
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 2.3., 3.4. Договору підряду №93 від 08.10. 2021 року (далі – Договір), Сторони домовились внести зміни до додатку 1, додатку 2 Договору та до пунктів 2.1., 3.1., 15.7., 20.1., розділу 21 Договору і викласти їх в новій редакції: «2.1.Строки виконання робiт визначаються відповідно до календарного графiку виконання робiт, що є невід’ємною частиною цього Договору, в якому визначаються початок та закiнчення всiх видiв (етапiв) робiт, передбачених цим Договором. Строки виконання робiт відповідно до календарного графiку виконання робiт уточнюються Сторонами згідно з п. 3.4. цього Договору. При цьому, Підрядник у будь-якому разі забезпечує завершення робіт згідно цього Договору у строк не більше ніж до 31 грудня 2022 року.»; «3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 22 700 000,34 грн. (Двадцять два мільйони сімсот тисяч гривень 34 копійки) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2021 рік складає 10 000 000,00 грн (десять мільйонів гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 12 700 000,34 грн (дванадцять мільйонів сімсот тисяч гривень, 34 коп.) з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році.»; «15.7.Джерело фінансування: кошти Державного бюджету, в розмірі 10 000 000,00 грн. та кошти місцевого бюджету в розмірі 12 700 000,34 грн.»; «20.1.Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 р., Строк дії цього Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт можу бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в цьому Договорі.» «21. Додатки: Додаток № 1 – Календарний графік виконання робіт; Додаток № 2 – План фінансування капітального ремонту; Договірна ціна.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.10.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 2 до дог 93 від 08.10.2021.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 7e4583a7ae934a40802d265c08873821
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Доповнити розділ 15. Проведення розрахункiв за виконанi роботи, Договору пунктом 15.9., та викласти його в наступній редакції: «15.9 Замовник до початку робіт при наявності коштів на рахунку фінансування на момент оплати по Об’єкту перераховує Підряднику попередню оплату. Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 90 календарних днів в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для виконання робіт за даним Договором, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт, послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), протягом трьох місяців з дати отримання попередньої оплати. Підрядник може пред’являти замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт – форма КБ-2 за виконані роботи згідно з договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк , що буде підтверджено актами приймання-передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 01.11.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 3 до дог 93 від 08.10.2021 Кап буд ЗОШ 5.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 55de1102de6e4cfb94932d276f07e9ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пункту 15.8 до Договору №93 від 08.10.2021 (далі – Договір) «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань). В разі збільшення бюджетних асигнувань, в тому числі з надходжень понадпланових коштів, Замовник збільшує бюджетні зобов’язання у межах ціни укладеного договору та шляхом укладання додаткової угоди вносяться відповідні зміни у п. 15.8 Договору. Відповідно до затвердженого постійного кошторису на 2021 рік Замовник бере бюджетні зобов’язання на суму 20 000 000,00 грн. (двадцять мільйонів гривень, 00 коп.). Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 2.3., 3.4. Договору, Сторони домовились внести зміни до додатку 2 (План фінансування капітального ремонту Договору) та викласти його в новій редакції: «План фінансування капітального ремонту Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19 На весь період капітального ремонту, грн. з ПДВ: Джерела фінансування капітального ремонту Всього, грн. 2021 рік 2022 рік Жовтень Листопад Грудень 1 2 3 4 5 Державний бюджет 20 000 000,00 2 720 000,00 6 981 000,00 10 299 000,00 Місцевий бюджет 2 700 000,34 2 700 000,34 Всього 22 700 000,34 2 720 000,00 6 981 000,00 10 299 000,00 2 700 000,34 ЗАМОВНИК: Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради _________________/І. О. Миколенко/ ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «Уманьрембуд 2» __________________/А.М. Фокін/» Згідно з п 15.9.Договору: «Замовник до початку робіт при наявності коштів на рахунку фінансування на момент оплати по Об’єкту перераховує Підряднику попередню оплату. Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 90 календарних днів в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для виконання робіт за даним Договором, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт, послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідеміологічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), протягом трьох місяців з дати попередньої оплати.» Підрядник може пред’являти замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт – форма КБ-2 за виконані роботи згідно з договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання-передачі виконаних робіт По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 23.11.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 4.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: faf80b1261034fb7b1cb5c6ec58b89be
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 2.3., 3.4. Договору, Сторони домовились внести зміни до додатку 2 Договору «План фінансування капітального ремонту» та до пунктів 3.1., 15.8. Договору і викласти їх в новій редакції: «15.8.Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань). В разі збільшення бюджетних асигнувань, в тому числі з надходжень понадпланових коштів, Замовник збільшує бюджетні зобов’язання у межах ціни укладеного договору та шляхом укладання додаткової угоди вносяться відповідні зміни у п. 15.8 Договору. Відповідно до затвердженого постійного кошторису на 2021 рік Замовник бере бюджетні зобов’язання на суму 12 196 346,14 грн. (дванадцять мільйонів сто дев’яносто шість тисяч триста сорок шість гривень,14 коп.)» «3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 22 700 000,34 грн. (Двадцять два мільйони сімсот тисяч гривень 34 копійки) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2021 рік складає 12 196 346,14 грн (дванадцять мільйонів сто дев’яносто шість тисяч триста сорок шість гривень,14 коп.) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 10 503 654,20 грн (десять мільйонів п’ятсот три тисячі шістсот п’ятдесят чотири гривні, 20 коп.) з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році.»; «План фінансування капітального ремонту» Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19 На весь період капітального ремонту, грн. з ПДВ: Джерела фінансування капітального ремонту Всього, грн. 2021 рік 2022 рік Жовтень Листопад Грудень 1 2 3 4 5 Державний бюджет 20 000 000,00 2 720 000,00 6 981 000,00 2 495 346,14 7 803 653,86 Місцевий бюджет 2 700 000,34 2 700 000,34 Всього 22 700 000,34 2 720 000,00 6 981 000,00 2 495 346,14 10 503 654,20 ЗАМОВНИК: Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради _________________/І. О. Миколенко/ ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «Уманьрембуд 2» __________________/А.М. Фокін/» 4. Дану Угоду складено в двох екземплярах, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 6. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 5 до дог 93 від 08.10.2021.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: b939ec6e7eb44d71be6f9f92a695acd5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових документів, що уточнюють обсяги закупівлі процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19
    Номер додаткової угоди: Дод_мат_і_протокол
    Дата внесення змін до договору: 07.04.2022 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод мат 93.pdf
p7s
sign.p7s