• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт існуючого приміщення ЗОШ № 1 за адресою: по вул. Юності, 7 м. Українки Обухівського району Київської області

15 690 585.60 UAH з ПДВ
Номер: 4cdc32eedc6b4551a882b267c46cb623
Ідентифікатор договору: UA-2017-10-03-002262-b-c1
Замовник: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І.Б.К. Девелопмент"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: №120-17
Дата підписання: 09.11.2017 10:48
Період дії договору: 09.11.2017 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 15 690 585.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 615 097.60 UAH)
Оплачено: 15 686 758.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 614 459.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт існуючого приміщення ЗОШ № 1 за адресою: по вул. Юності, 7 м. Українки Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2018
Місце постачання 08720, Україна, Київська область, м. Українка, вул. Юності,7 На карті

Внесені зміни

    Номер: fa1903fe206a411ca40afa34c58bfbe7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 120-17
    Дата внесення змін до договору: 24.05.2018 15:15
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 62939fdc5585443f933b270f942ae992
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Календарний графік виконання робіт та протокол погодження договірної ціни на 2018 рік викладено в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 120-17
    Дата внесення змін до договору: 01.11.2018 09:28
    Статус:
    Опубліковано