• Відкриті торги
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчення особи чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи

299 970.00 UAH з ПДВ
Номер: 1097e36a07b642249b2bb5b1aed5050a
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-31-001047-b-a1
Замовник: Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради
Постачальник: ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору: 254
Дата підписання: 06.10.2021 00:00
Період дії договору: 06.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 299 970.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 995.00 UAH)
Оплачено: 299 970.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 995.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчення особи чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
Код ДК 021:2015: 30214000-2 Робочі станції
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Острозького, 66 На карті

Внесені зміни

    Номер: 790e4531606440dcad7ad2c26719243c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме: знято з виробництва зчитувач документів DERMALOG XF9e, тому необхідно додатковий час для його рівноцінної заміни
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _1 від 26.10.2021.pdf
pdf
Лист 08.221021 Дермалог та укладення ДУ.pdf
    Номер: 3a3a740c2ffa483b851ce33018831f43
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Заміна складової частини товару, у звязку із зняттям моделі з виробництва.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Лист про заміну _ 01.171121 та ДУ _ 2.pdf
pdf
додаткова угода _2 від 24.11.2021.pdf