• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

575.40 UAH з ПДВ
Номер: dd8ef62724574736ba17c095af144584
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-21-001787-b-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 61
Дата підписання: 22.09.2021 17:04
Період дії договору: 22.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 575.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 95.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів FRESH UP (FR-2040) А4+, PP 40 мкм, глянець прозорий, 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 03.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації