-
Відкриті торги
-
КЕП
Персональні комп`ютери в комплекті, код ДК 021:2015-30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 144 218.00
UAH з ПДВ
Номер:
b240c6f7dc18440493554dfe9247ad86
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-30-001432-c-b1
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04060772
-
Контактна особа:
Віннічук Інна Володимирівна +380382765532 vpz@khm.gov.ua
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41554748
-
Контактна особа:
Галюк Олег Євгенійович 380734618626 frai.tcc10.2017@gmail.com
-
Адреса:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Малиновського, буд. 13 кв. 1
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
204
Дата підписання:
08.10.2021 00:00
Період дії договору:
08.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
1 144 218.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 190 703.00 UAH)
Оплачено:
1 144 218.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 190 703.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Персональні комп`ютери в комплекті, код ДК 021:2015-30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 25.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
085420583dab49409328475f5b3d1ad3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися доповнити розділ II. «Якість товарів, робіт чи послуг» пунктом 2.5 наступного змісту: « 2.5. Гарантійний термін на товар становить 12 місяців з дати підписання сторонами видаткової накладної. Під час терміну гарантії, в разі поломки будь-яких складових товару ремонт або заміна повинні бути виконані Постачальником протягом трьох робочих днів з дня повідомлення про їх несправність Замовником за умови дотримання вимог експлуатації. Усі транспортні витрати, пов`язані з переміщенням та доставкою товару та його складових під час проведення гарантійного ремонту здійснюються за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
08.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d631ac37b49847cc8c0dcd3bc30799a8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
22.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано