-
Відкриті торги
-
КЕП
«Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» код по ДК 021:2015 – 32320000-2 (інтерактивні дошки для комплектування кабінетів початкових класів загальноосвітніх закладів)
п 5.1.Строк поставки товарів: до 15 листопада 2021 року
668 800.00
UAH без ПДВ
Номер:
c13b43e972264bbbb61955279ba64252
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-23-006595-b-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142885
-
Контактна особа:
Наталія Ананських +380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net
-
Адреса:
84301, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2802012432
-
Контактна особа:
Гончаров Денис 380672999082 GODENIK@META.UA
-
Адреса:
08150 , Україна, Київська область, Боярка, 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Боярка, ВУЛИЦЯ БІЛОГОРОДСЬКА, будинок 27, квартира 194
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
п 5.1.Строк поставки товарів: до 15 листопада 2021 року
Номер договору:
2210-121
Дата підписання:
01.10.2021 09:00
Період дії договору:
01.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
668 800.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
668 800.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивні дошки для комплектування кабінетів початкових класів загальноосвітніх закладів
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
64 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, Загальноосвітні заклади управління освіти (відповідно додатку 2 до тендерної документації)
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Краматорське управління освіти
IBAN:UA148201720344270027000024755
Гончаров Денис Володимирович ФОП
IBAN:UA463052990000026000000120820
Сума
668800.00 UAH
Статус
Оплачений
23.11.2021 09:49
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5f89630f5db543bd8af36858b7b5ec82
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п. 5.1: Строк поставки товарів: до 30.10.2021 р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.10.2021 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e82b76a26c954590b803411ad349bd5e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п 5.1.Строк поставки товарів: до 15 листопада 2021 року
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.10.2021 14:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3cd581fd6bd34116b250a7cb12319e4b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Додаток 1 до договору викласти у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
12.11.2021 09:00
Статус:
Опубліковано