• Переговорна процедура
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення Центру обслуговування платників Житомирської ДПІ за адресою: м. Житомир, майдан Перемоги, 2

1 000 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 9bcbfdf13ce04845a82858038f27eeb9
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-17-005684-c-b1
Замовник: Головне управління ДПС у Житомирській області
Постачальник: Приватне підприємство "Будівельна компанія "Сервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 247
Дата підписання: 29.09.2021 00:00
Період дії договору: 29.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 1 000 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 166 666.67 UAH)
Оплачено: 1 000 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 166 666.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщення Центру обслуговування платників Житомирської ДПІ за адресою: м. Житомир, майдан Перемоги, 2
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 01.12.2021
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, майдан Перемоги, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: e64c506af192422ba2b0c1088ccf56df
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання поточного ремонту
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Dod 1-247.pdf