-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Сосновського в м. Коростені Житомирської області»
601 543.00
UAH з ПДВ
Номер:
47ffc291828c462b8c7fd470c5cc769f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-02-010511-a-a1
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
×
-
Код ЄДРПОУ:
26279382
-
Контактна особа:
Нагорняк Наталія Володимирівна +380414296368 capital_construction@korosten-rada.gov.ua
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42794701
-
Контактна особа:
Cергій Паламарчук +380675017941 parallel19@hotmail.com
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 66 А
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
130
Дата підписання:
29.09.2021 09:00
Період дії договору:
29.09.2021 09:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
601 543.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 100 257.17 UAH)
Оплачено:
601 543.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 100 257.17 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Сосновського в м. Коростені Житомирської області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління ЖКГ міськвиконкому
IBAN:UA928201720344221028100026850
ТОВ"Параллель-19"
IBAN:UA333390720000026004027482001
Сума
439636.30 UAH
Статус
Оплачений
23.12.2021 10:30
Док-ти
1
Управління ЖКГ міськвиконкому
IBAN:UA928201720344221028100026850
ТОВ"Параллель-19"
IBAN:UA333390720000026004027482001
Сума
161906.70 UAH
Статус
Оплачений
03.12.2021 12:55
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f615845d567d4696af0f8edecc2588bb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з виділенням з місцевого бюджету додаткових коштів у сумі 119 029,00 грн (Сто дев’ятнадцять тисяч двадцять дев’ять гривень 00 копійок) Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №130 від 29 вересня 2021 року, а саме:
Пункт 2.2. Договору виключити.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.09.2021 09:15
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ac8807db9c0845439995eb90d26254d2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
на підставі листа Підрядника № 3 від 01.12.2021, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 4.3, п.14.1 та п.14.2 Договору № 130 від 29.09.2021 р. (далі — «Договір»), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке:
1. Пункт 4.2 Договору викласти у новій редакції:
4.2. Завершення виконання робіт: не пізніше, ніж 10 грудня 2021 року.
2. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції відповідно до змінених строків виконання робіт.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
01.12.2021 16:45
Статус:
Опубліковано