• Спрощена закупівля
  • КЕП

Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Сосновського в м. Коростені Житомирської області»

601 543.00 UAH з ПДВ
Номер: 47ffc291828c462b8c7fd470c5cc769f
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-02-010511-a-a1
Замовник: Управління ЖКГ міськвиконкому
Постачальник: ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 130
Дата підписання: 29.09.2021 09:00
Період дії договору: 29.09.2021 09:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 601 543.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 100 257.17 UAH)
Оплачено: 601 543.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 100 257.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Сосновського в м. Коростені Житомирської області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління ЖКГ міськвиконкому
ТОВ"Параллель-19"
Сума 439636.30 UAH
Статус
Оплачений
23.12.2021 10:30
Док-ти 1
Управління ЖКГ міськвиконкому
ТОВ"Параллель-19"
Сума 161906.70 UAH
Статус
Оплачений
03.12.2021 12:55
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: f615845d567d4696af0f8edecc2588bb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з виділенням з місцевого бюджету додаткових коштів у сумі 119 029,00 грн (Сто дев’ятнадцять тисяч двадцять дев’ять гривень 00 копійок) Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №130 від 29 вересня 2021 року, а саме: Пункт 2.2. Договору виключити.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2021 09:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ac8807db9c0845439995eb90d26254d2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: на підставі листа Підрядника № 3 від 01.12.2021, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 4.3, п.14.1 та п.14.2 Договору № 130 від 29.09.2021 р. (далі — «Договір»), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке: 1. Пункт 4.2 Договору викласти у новій редакції: 4.2. Завершення виконання робіт: не пізніше, ніж 10 грудня 2021 року. 2. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції відповідно до змінених строків виконання робіт.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.12.2021 16:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s