• Спрощена закупівля
  • КЕП

Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вхідної групи поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул.Грушевського,7, м. Коростень, Житомирської області»

865 500.00 UAH з ПДВ
Номер: ceaec9db27f1443c8ee2b91c856076e0
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-06-002635-a-a1
Замовник: Управління ЖКГ міськвиконкому
Постачальник: ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 124
Дата підписання: 27.09.2021 09:00
Період дії договору: 27.09.2021 09:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 865 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 144 250.00 UAH)
Оплачено: 865 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 144 250.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вхідної групи поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул.Грушевського,7, м. Коростень, Житомирської області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 16796ab8af6a4944a12c5588d7e6a593
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №124 від 27.09.2021 року, а саме: у зв’язку з виділенням з місцевого бюджету додаткових коштів, збільшити суму фінансування на 216 973,00 грн (Двісті шістнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят три гривні 00 копійок) та пункт 2.2. Договору викласти у наступній редакції: 2.2. Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2021 рік складає 865 500,00 грн. (Вісімсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 144 250,00 грн .
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.11.2021 14:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 26845498d4a141f6b32db46b85a7a7bd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: на підставі листа Підрядника № 34 від 30.11.2021, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 4.3, п.14.1 та п.14.2 Договору № 124 від 27.09.2021 р. (далі — «Договір»), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке: 1. Пункт 4.2 Договору викласти у новій редакції: 4.2. Завершення виконання робіт: не пізніше, ніж 25 грудня 2021 року. 2. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції відповідно до змінених строків виконання робіт.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.12.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s