-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вхідної групи поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул.Грушевського,7, м. Коростень, Житомирської області»
865 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
ceaec9db27f1443c8ee2b91c856076e0
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-06-002635-a-a1
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
×
-
Код ЄДРПОУ:
26279382
-
Контактна особа:
Нагорняк Наталія Володимирівна +380414296368 capital_construction@korosten-rada.gov.ua
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42772190
-
Контактна особа:
Денис Матиль +380633183399 budhauselit@gmail.com
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, ВУЛИЦЯ І.ФРАНКА, будинок 18
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
124
Дата підписання:
27.09.2021 09:00
Період дії договору:
27.09.2021 09:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
865 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 144 250.00 UAH)
Оплачено:
865 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 144 250.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вхідної групи поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул.Грушевського,7, м. Коростень, Житомирської області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
16796ab8af6a4944a12c5588d7e6a593
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №124 від 27.09.2021 року, а саме: у зв’язку з виділенням з місцевого бюджету додаткових коштів, збільшити суму фінансування на 216 973,00 грн (Двісті шістнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят три гривні 00 копійок) та пункт 2.2. Договору викласти у наступній редакції:
2.2. Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2021 рік складає 865 500,00 грн. (Вісімсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 144 250,00 грн .
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.11.2021 14:30
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
26845498d4a141f6b32db46b85a7a7bd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
на підставі листа Підрядника № 34 від 30.11.2021, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 4.3, п.14.1 та п.14.2 Договору № 124 від 27.09.2021 р. (далі — «Договір»), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке:
1. Пункт 4.2 Договору викласти у новій редакції:
4.2. Завершення виконання робіт: не пізніше, ніж 25 грудня 2021 року.
2. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції відповідно до змінених строків виконання робіт.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
01.12.2021 16:00
Статус:
Опубліковано