• Спрощена закупівля
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект шкільних меблів для початкових класів НУШ - Стіл і стілець учнівський, стінка універсальна для дидактичних матеріалів, пуф «Мозаїка», куточок творчої діяльності, фліп-чарт, крісло-груша)

78 974.00 UAH без ПДВ
Номер: 4d1b439a537a43f386b7247a780a9478
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-31-005871-a-b1
Замовник: ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 397
Дата підписання: 04.10.2021 16:36
Період дії договору: 04.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 78 974.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 78 974.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
стіл учнівський одномісний +стілець учнівський
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 20 комплект
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стінка універсальна для дидактичних матеріалів
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Пуф «Мозаїка»
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 13 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Куточок творчої діяльності
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 3 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Фліп-чарт
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 5 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Крісло-груша
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 30.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 716ed332706e437e9a8da6fa0a7c475e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторонами прийнято рішення змінити термін поставки товару до 05.11.2021 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.10.2021 11:51
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s