• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

7 853.28 UAH з ПДВ
Номер: d22c2f92af634359afac29b0e3e4c3da
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-15-005767-c-c1
Замовник: Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
Постачальник: ТОВ "С.Т.В.ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору: 343
Дата підписання: 14.09.2021 10:00
Період дії договору: 14.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 7 853.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 308.88 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1401 одиниця
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Серпнева, 14а На карті