ДОГОВІР ПОСТАВКИ № 154
м. Київ «¬¬¬ 06 » листопада 2015р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «МПІ», в подальшому в даному Договорі іменується "Постачальник", в особі директора Сєкунової Софії Олександрівни що діє на підставі Статуту, з одного боку, та Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва, в подальшому в даному Договорі іменується "Покупець", в особі директора Вершигори Анатолія Васильовича, що діє на підставі Статуту, з другого боку, що в подальшому в даному Договорі разом іменуються "Сторони", а кожен окремо – "Сторона", уклали даний Договір поставки про наступне.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Постачальник зобов'язується передати у встановлений строк у власність Покупця дезінфекційні засоби ДК 016:2010- 20.13.3 «Солі металів галоїдні; гіпохлорити, хлорати й перхлорати» в подальшому в даному Договорі – "Товар", зазначений в асортименті, кількості та ціні, визначених специфікації (Додаток 1) до цього Договору, який є невід'ємною частиною даного Договору, а Покупець зобов'язується прийняти Товар і оплатити його на умовах, передбачених даним Договором.
2.ЦІНА ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ
2.1. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України з урахуванням ПДВ та вказуються в специфікації.
2.2. Вартість Договору складає 62 000,00 грн.(Шістдесят дві тисячі грн.00коп.) з ПДВ., у т.ч. ПДВ : 10 333, 33 (Десять тисяч триста тридцять три грн. 33коп.).
2.3. Кількість товару, що постачається відповідно до цього Договору, може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків.
2.4. Ціни на товар, який є предметом закупівлі, не можуть бути безпідставно змінені протягом строку дії договору. У разі зміни ціни на товар Постачальник надає відповідні висновки аналізу ринку та цін в регіоні на продукцію надані компетентними державними органами.
2.5.Зміни цін та доповнення до специфікації оформляються письмово у вигляді додаткових угод до цього Договору.
3. УМОВИ ОПЛАТИ
3.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Покупцю.
3.2.Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних.
3.3. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару.
3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4. ЯКІСТЬ ТОВАРУ
4.1. Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення.
4.2. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
5. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ
5.1. Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом одного дня з моменту отримання заявки на необхідний товар, але не пізніше двох робочих днів від часу заявки. Строк поставки листопад 2015р.
5.2. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Покупця: м.Київ,
вул. Електротехнічна,7, аптечне відділення Центру ЕМД та МК
5.3. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти.
5.4. Датою поставки є дата коли Товар переданий у власність Покупця.
5.5. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Покупця.
6. ПЕРЕДАЧА І ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ
6.1. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість.
6.2. При винекнені претензій по некомплектості чи якості Товару, Постачальник повинен замінити неякісний Товар, або довезти недостатню кількість товару протягом 2-х робочих днів з дати отримання претензій від Покупця.
7. ПАКУВАННЯ ТА МАРКУВАННЯ
7.1. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. В разі затримки поставки Товару або поставки не в повному обсязі, заявленному Покупцем, постачальник сплачує неустойку у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки.
8.2. Сплата пені не звільняє сторони від виконання прийнятих на себе зобов’язань по Договору поставки.
8.3. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
9.1. Ніяка відповідальність не може бути наслідком невиконання або неналежного виконання будь-якого із положень цього Договору, якщо це невиконання або неналежне виконання є наслідком причин, що знаходяться поза контролем виконавчої сторони, таких як пожежі, стихійні лиха, воєнні дії, торгове імбарго.
9.2. При винекненні форс-мажорних обставин, які роблять неможливим повне або часткове виконання кожної із сторін зобов»язань за цим Договором, виконання умов цього Договору відсувається відповідно до часу, протягом якого будуть діяти такі обставини.
9.3.Якщо ці обставини будуть продовжуватись більше 6 місяців, то кожна із сторін в праві відмовитися від подальшого виконання обов”язків за цим Договором відносно непоставленого товару.
9.4. Сторона, для якої виникла неможливість виконання зобов’язань за цим Договором, повинна протягом 3-х днів сповістити іншу сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин.
9.5. Наявність та строк дії форс-мажорних обставин підтверджується Торгово-промисловою палатою України або іншими документами.
10. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
10.1. Спори, які виникають з цього Договору, вирішуються сторонами шляхом переговорів та прийняття відповідних рішень. При неможливості досягнути згоди між сторонами Договору стосовно спірного питання, спір вирішується згідно з чинним законодавством України.
11.ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
11.1.Строком дії Договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої зобов’язання відповідно до Договору.
11.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до «31» грудня 2015 року, а в частині виконання зобов’язань сторонами до повного його виконання.
12.ІНШІ УМОВИ
12.1. Дія Договору припиняється:
- повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором;
- за згодою сторін;
- з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.
12.2. Цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
12.3. Зміни, доповнення до Договору, а також само розірвання Договору оформлюються в письмовій формі як додаткові угоди та підписуються уповноваженими представниками обох Сторін.
12.4. Жодна із сторін не має права передавати права та обов’язки за цим Договором третій особі без отримання письмової згоди іншої сторони.
12.5. Даний договір викладений українською мовою в двох примірниках які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін
13.ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН
Постачальник Покупець
ТОВ «Компанія «МПІ»
03680, м. Київ, вул. Машинобудівна 44. т/Факс (044) 206-24-97,206-24-98.
п/р № 26006010044688
в АБ “Південний”, м. Одеса
МФО: 328209
Код ЄДРПОУ 38482506
Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва
Адреса: 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 37Б Тел. 234-51-86, факс 234-14-43 п/р 35414001087431 в ГУДКС України у м. Києві Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 39007616
Директор___________ Сєкунова С.О. Директор ______________ А.В.Вершигора
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна 44
Класифікатор ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукціяАналіз за цим CPV
Опис:ДОГОВІР ПОСТАВКИ № 154
м. Київ «¬¬¬ 06 » листопада 2015р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «МПІ», в подальшому в даному Договорі іменується "Постачальник", в особі директора Сєкунової Софії Олександрівни що діє на підставі Статуту, з одного боку, та Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва, в подальшому в даному Договорі іменується "Покупець", в особі директора Вершигори Анатолія Васильовича, що діє на підставі Статуту, з другого боку, що в подальшому в даному Договорі разом іменуються "Сторони", а кожен окремо – "Сторона", уклали даний Договір поставки про наступне.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Постачальник зобов'язується передати у встановлений строк у власність Покупця дезінфекційні засоби ДК 016:2010- 20.13.3 «Солі металів галоїдні; гіпохлорити, хлорати й перхлорати» в подальшому в даному Договорі – "Товар", зазначений в асортименті, кількості та ціні, визначених специфікації (Додаток 1) до цього Договору, який є невід'ємною частиною даного Договору, а Покупець зобов'язується прийняти Товар і оплатити його на умовах, передбачених даним Договором.
2.ЦІНА ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ
2.1. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України з урахуванням ПДВ та вказуються в специфікації.
2.2. Вартість Договору складає 62 000,00 грн.(Шістдесят дві тисячі грн.00коп.) з ПДВ., у т.ч. ПДВ : 10 333, 33 (Десять тисяч триста тридцять три грн. 33коп.).
2.3. Кількість товару, що постачається відповідно до цього Договору, може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків.
2.4. Ціни на товар, який є предметом закупівлі, не можуть бути безпідставно змінені протягом строку дії договору. У разі зміни ціни на товар Постачальник надає відповідні висновки аналізу ринку та цін в регіоні на продукцію надані компетентними державними органами.
2.5.Зміни цін та доповнення до специфікації оформляються письмово у вигляді додаткових угод до цього Договору.
3. УМОВИ ОПЛАТИ
3.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Покупцю.
3.2.Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних.
3.3. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару.
3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4. ЯКІСТЬ ТОВАРУ
4.1. Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення.
4.2. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
5. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ
5.1. Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом одного дня з моменту отримання заявки на необхідний товар, але не пізніше двох робочих днів від часу заявки. Строк поставки листопад 2015р.
5.2. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Покупця: м.Київ,
вул. Електротехнічна,7, аптечне відділення Центру ЕМД та МК
5.3. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти.
5.4. Датою поставки є дата коли Товар переданий у власність Покупця.
5.5. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Покупця.
6. ПЕРЕДАЧА І ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ
6.1. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість.
6.2. При винекнені претензій по некомплектості чи якості Товару, Постачальник повинен замінити неякісний Товар, або довезти недостатню кількість товару протягом 2-х робочих днів з дати отримання претензій від Покупця.
7. ПАКУВАННЯ ТА МАРКУВАННЯ
7.1. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. В разі затримки поставки Товару або поставки не в повному обсязі, заявленному Покупцем, постачальник сплачує неустойку у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки.
8.2. Сплата пені не звільняє сторони від виконання прийнятих на себе зобов’язань по Договору поставки.
8.3. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
9.1. Ніяка відповідальність не може бути наслідком невиконання або неналежного виконання будь-якого із положень цього Договору, якщо це невиконання або неналежне виконання є наслідком причин, що знаходяться поза контролем виконавчої сторони, таких як пожежі, стихійні лиха, воєнні дії, торгове імбарго.
9.2. При винекненні форс-мажорних обставин, які роблять неможливим повне або часткове виконання кожної із сторін зобов»язань за цим Договором, виконання умов цього Договору відсувається відповідно до часу, протягом якого будуть діяти такі обставини.
9.3.Якщо ці обставини будуть продовжуватись більше 6 місяців, то кожна із сторін в праві відмовитися від подальшого виконання обов”язків за цим Договором відносно непоставленого товару.
9.4. Сторона, для якої виникла неможливість виконання зобов’язань за цим Договором, повинна протягом 3-х днів сповістити іншу сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин.
9.5. Наявність та строк дії форс-мажорних обставин підтверджується Торгово-промисловою палатою України або іншими документами.
10. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
10.1. Спори, які виникають з цього Договору, вирішуються сторонами шляхом переговорів та прийняття відповідних рішень. При неможливості досягнути згоди між сторонами Договору стосовно спірного питання, спір вирішується згідно з чинним законодавством України.
11.ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
11.1.Строком дії Договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої зобов’язання відповідно до Договору.
11.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до «31» грудня 2015 року, а в частині виконання зобов’язань сторонами до повного його виконання.
12.ІНШІ УМОВИ
12.1. Дія Договору припиняється:
- повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором;
- за згодою сторін;
- з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.
12.2. Цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
12.3. Зміни, доповнення до Договору, а також само розірвання Договору оформлюються в письмовій формі як додаткові угоди та підписуються уповноваженими представниками обох Сторін.
12.4. Жодна із сторін не має права передавати права та обов’язки за цим Договором третій особі без отримання письмової згоди іншої сторони.
12.5. Даний договір викладений українською мовою в двох примірниках які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін
13.ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН
Постачальник Покупець
ТОВ «Компанія «МПІ»
03680, м. Київ, вул. Машинобудівна 44. т/Факс (044) 206-24-97,206-24-98.
п/р № 26006010044688
в АБ “Південний”, м. Одеса
МФО: 328209
Код ЄДРПОУ 38482506
Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва
Адреса: 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 37Б Тел. 234-51-86, факс 234-14-43 п/р 35414001087431 в ГУДКС України у м. Києві Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 39007616
Директор___________ Сєкунова С.О. Директор ______________ А.В.Вершигора
Сума договору:62 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 62 000.00 UAH)
Готовий до застосування дезінфекційний засіб «Дез ТАБ»:
1.Засоби, що містять хлор.
2.Склад: засіб на основі композиції трихлорізоціанурової кислоти та миючих добавок. Вміст активного хлору не нижче 50%. Наявність у складі засобу миючих речовин не менше 30%.
3.Засіб у вигляді таблеток. Таблетка містить насічку яка дозволяє ділити таблетку при приготуванні робочих розчинів.
4.Широкий спектр антимікробної дії: бактерицидні (включаючи туберкульоз), віруліцидні (в т.ч. гепатити А, В, С, ВІЛ, пташиний грип, SARS, ентеровіруси), фунгіцидні властивості (у т.ч. кандидози, дерматомікози, плісняві гриби).Застосування у вогнищах інфекційних захворювань.
5.Відсутність додаткових умов для приготування робочого розчину (наприклад: додавання миючих засобів або підогрів води).
6.Можливість проведення поточної та заключної дезінфекції, генеральних прибирань в на станціях швидкої допомоги (у т.ч. санітарному транспорті)
7. Можливість застосування засобу для дезінфекції та перед стерилізаційного очищення виробів медичного призначення.
8. Можливість застосування засобу для дезінфекції та одночасного миття поверхонь приміщень (стіни, підлога, двері, тверді меблі тощо), холодильного та технологічного обладнання, ємностей для зберігання питної води; білизни, предметів догляду хворих, санітарно-технічного обладнання, для знезараження виробів медичного призначення одноразового застосування, медичних відходів з текстильних матеріалів (в тому числі перев’язувальний матеріал, ватяні тампони, серветки тощо), виділень та біологічних рідин (кров, сироватка, мокротиння, промивні та змивні води тощо), посуду з під-виділень; спеціального одягу, в т.ч. одноразового використання; сміттєпроводів, контейнерів та інших місткостей для сміття, без додавання допоміжних речовин
9. Можливість зберігання робочого розчину протягом не менше 3 діб, та багаторазового застосування для дезінфекції та ПСО протягом не менше 3 діб.
10. Наявність антимікробної дії засобу для обробки поверхонь та інструментів за режимом проти туберкульозу.
11.Можливість проведення дезінфекції поверхонь способом протирання у присутності пацієнтів та осіб не причетних до проведення заходів із дезінфекції.
12. Засіб зручний при застосуванні (у вигляді таблеток в індивідуальній упаковці)
13. Фасування: по 1 кг в банках.
14. Строк придатності з моменту виготовлення засобу не менше 2 роки.
15.Умови зберігання від -25% до +40 % С, засоби та робочі розчини не займисті, вибухово безпечні.
16.На надану продукцію мають бути:
- сертифікат якості;
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- гігієнічний висновок;
- методичні вказівки щодо застосування засобу.
Код ДК 021:2015: 24455000-8 Дезинфекційні засоби
×
ДК 016:2010:
20.13.3 Солі металів галоїдні; гіпохлорити, хлорати й перхлорати
Кількість200 штуки
Період постачання09.11.2015 - 30.11.2015
Місце постачання01030, Україна, Київська, Б.Хмельницького,37Б На карті