• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4)

14 196.00 UAH з ПДВ
Номер: 2fad4c8c8385453e919dd87e2d9c9009
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-02-000095-b-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради
Постачальник: ТОВ "Епіцентр К"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 319
Дата підписання: 21.09.2021 00:00
Період дії договору: 21.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 14 196.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 366.00 UAH)
Оплачено: 14 196.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 366.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 упаковка
Період постачання 14.09.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, м.Калинівка, вул. Чкалова, будинок 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: d75057b027b64ce6bf4d326020679eb8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Договір з печаткою
    Номер додаткової угоди: Договір №319
    Дата внесення змін до договору: 21.09.2021 00:20
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір №319.pdf