• Спрощена закупівля
  • КЕП

Шкільні меблі для НУШ

126 380.00 UAH без ПДВ
Номер: fea03c795a0841d78027e05a2a280a0a
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-31-001229-b-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОЛАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Покатило Сергій Григорович
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 20/1
Дата підписання: 20.09.2021 00:00
Період дії договору: 20.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 126 380.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 126 380.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(стіл учнівський 1-місний з полицею№4-6,стілець, №4-6 з регулюванням по висоті)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 32 комплект
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(Осередок вчителя))
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 комплект
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(стілець )
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(осередок худ. творчості)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(стінка для зберігання дидактичних матеріалів)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(Тумба)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 4 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(стінка "Органайзик" під лотки)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання
Шкільні меблі для НУШ(пуф)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 8 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: ebae696cc5ba43c2844547fc47578ba4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з тим що в краi'нi тривае карантин обмеження пандемii' COVID-19, підприємство не працюе в повну силу, в зв'язку з захворюваннями спiвробiтникiв виробництва.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Лист Д20-1.pdf
jpeg
Дод.угода1 Д20-1.jpeg
p7s
sign.p7s
    Номер: 6e128e2e4e9b41eab5ad13b512070cfe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до листа 32 від 20.10.2021р.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
ДУ НУШ.jpeg
pdf
лист НУШ.pdf
p7s
sign.p7s