-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Технічний нагляд по капітальному ремонту будівлі КНП "Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: м. Черкаси, вул. Кобзарська, 40
102 316.00
UAH без ПДВ
Номер:
2f7c711951c049d699ce4b902692dd36
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-30-009143-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02004982
-
Контактна особа:
Поліщук Аліна +380472319089, +380472316605 2pmsd@ukr.net https://ck-centr2.pmsd.org.ua/
-
Адреса:
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Фатенко Микола Петрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2004506138
-
Контактна особа:
Фатенко Микола Петрович +380935528161 Mfatenko@gmail.com
-
Адреса:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Добровольчих батальйонів, 34
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
11
Дата підписання:
16.09.2021 16:00
Період дії договору:
16.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
102 316.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд по капітальному ремонту будівлі КНП "Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: м. Черкаси, вул. Кобзарська, 40
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bb1d3886066244e6a56e2407d7ca45ac
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Замовник вказує як причину внесення змін "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю", так як електронний майданчик передбачає лише перелік причин внесення зі статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі". Фактична причина внесення змін "Сторони погодили внесення наступних змін: Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції:
«Загальна вартість Робіт (Ціна Договору) за Договором становить 102316,00 грн. (сто дві тисячі триста шістнадцять гривень, 00 копійок). При цьому,
- фінансування 2021 року - 33631,27 грн. (тридцять три тисячі шістсот тридцять одна гривня, 27 копійок) без ПДВ;
- фінансування 2022 року - 68684,73 грн. (Шістдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні 73 копійки) без ПДВ.""
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.11.2021 11:00
Статус:
Опубліковано