-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: провулок Шкільний, 5 в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (Код ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
968 067.50
UAH з ПДВ
Номер:
bc0b21e204ac4ea787d8cf62bc16aa25
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-20-009624-a-c1
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04362489
-
Контактна особа:
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net
-
Адреса:
08130, Україна, Київська область, КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
СІМТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
23520802
-
Контактна особа:
Наумов Владислав Павлович +380445834422 simt2009@ukr.net
-
Адреса:
08200, Україна, м. Київ, Киев, Пимоненко
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
359
Дата підписання:
17.09.2021 16:07
Період дії договору:
17.09.2021 00:00 - 30.12.2022 00:00
Сума договору:
968 067.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 161 344.58 UAH)
Оплачено:
785 546.34 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 130 924.39 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: провулок Шкільний, 5 в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (Код ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Борщагівська сільська рада
IBAN:UA468201720344221048100024573
МПП"СІМТ"
IBAN:UA763006580000000000026007230
Сума
785546.34 UAH
Статус
Оплачений
14.12.2021 12:12
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
23738cf0f0de48ce8e0233004eb455c7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились для покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми визначеної в Договорі №359 від 17.09.2021 р, викласти п.2.2 Договору у наступній редакції: 2.2. Строки виконання робіт складають: - початок робіт: є дата всіх дозвільних документів. - закінчення робіт: 30 грудня 2022 року
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 16:16
Статус:
Опубліковано