• Відкриті торги
  • КЕП

Комплект інтерактивної панелі з вбудованим комп’ютером та додатковим оснащенням «ДК 021:2015 – 32320000-2 – «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»

1 344 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 9718a7cbf752406299ca62112ef1ba25
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-04-002503-c-a1
Замовник: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 104
Дата підписання: 24.09.2021 00:00
Період дії договору: 24.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 1 344 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 224 000.00 UAH)
Оплачено: 1 344 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 224 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект інтерактивної панелі з вбудованим комп’ютером та додатковим оснащенням «ДК 021:2015 – 32320000-2 – «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість 9 комплект
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 79000, Україна, Львівська область, м.Дубляни, с.Великі Грибовичі, с.Малі Грибовичі, с.Гряда, с.Зарудці, с.Малехів, с.Зашків, с.Рясне-Руське, вул.. Т.Шевченка, 21; вул.. Стуса, 1А; вул..Зелена, 5; вул.Т.Шевченка, 40; вул..І.Франка, 116; вул..Коновальця, 7; вул..Є.Коновальця, 146; вул.. Наукова, 2 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ШЕВЧЕНКІВСЬКО-ЗАЛІЗНИЧНИЙ ВО
ТзОВ"ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
Сума 1344000.00 UAH
Статус
Оплачений
08.10.2021 09:51
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 8770949b340249838962dd11e58ebdc5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну поставки.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова _1 до договору_104.pdf