-
Переговорна процедура
-
КЕП
Легковий автомобіль (мікроавтобус/мінівен)
1 167 100.00
UAH з ПДВ
Номер:
8dd7221a568547b88fd4547b316aa6f1
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-09-001644-c-a1
Замовник:
КП Центр інтегрованих соціальних служб Новотроїцької селищної ради Генічеського району Херсонської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
43979672
-
Контактна особа:
Мухіна Тетяна Петрівна +380984519975 43979672ciss@ukr.net
-
Адреса:
75300, Україна, Херсонська область, Новотроїцьке, Банкова, 40
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ "Автоцентр Херсон"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37787069
-
Контактна особа:
Агеєв Сергій Олексійович +380993017485 o.betsun@avtomir.ks.ua
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Миколаївське шосе 5км
Класифікатор ДК 021:2015:
34110000-1 Легкові автомобіліАналіз за цим CPV
Номер договору:
2309-01003
Дата підписання:
23.09.2021 00:00
Період дії договору:
23.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
1 167 100.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 194 516.67 UAH)
Оплачено:
1 167 100.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 194 516.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Автомобіль Opel Zafira Life L2 BHDi 180 AT 8 ENJOY
×
-
Країна виробництва:
DE Федеративна Республіка Німеччина
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.10.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ЦІСС Новотроїцької с/р
IBAN:UA428201720344261003118102453
ТОВ "Автоцентр Херсон"
IBAN:UA983204780000026005924857745
Сума
1167100.00 UAH
Статус
Оплачений
17.11.2021 10:20
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
88032b7047754135a0f393977bcb3c68
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Замовник після отримання ним Товару, підписання акту приймання-передачі і видаткової накладної зобов’язується здійснювати оплату на розрахунковий рахунок Постачальника після повного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Кінцевий термін оплати за товар – 25 грудня 2021 року 2. Поставка Товару здійснюється протягом 70 (сімдесят) днів після підписання договору»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано