• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір офісний формату А4

155 040.00 UAH з ПДВ
Номер: 339013a4897445c981ac2ec6296fac90
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-26-019189-a-c1
Замовник: Волинська обласна прокуратура
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 185
Дата підписання: 15.09.2021 00:00
Період дії договору: 15.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 155 040.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 840.00 UAH)
Оплачено: 155 040.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 840.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 1600 пачка
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Винниченка, 15 На карті

Внесені зміни

    Номер: 37869f3bb91f43318ae180c01317a39d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Перенесення строку поставки товарів у звязку з форс-мажорними обставинами
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 від 12 жовтня 2021.pdf
    Номер: eeb6d3deab394e4bb3b1ab9fa5eadcd4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку поставки через форс-мажорні обставини
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 від 28 жовтня 2021.pdf