• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів покрівлі житлового будинку на вул.Антоновича,121 у м.Львові

Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів покрівлі житлового будинку на вул.Антоновича,121 у м.Львові

191 497.00 UAH без ПДВ
Номер: 5d995ae80bd4419980c3e9c1b4ec40a2
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-08-004792-b-a1
Замовник: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: Фізична особа підприємець Стасів Іванна Маркіянівна
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів покрівлі житлового будинку на вул.Антоновича,121 у м.Львові
Номер договору: 96
Дата підписання: 08.09.2021 14:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 191 497.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 191 497.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів покрівлі житлового будинку на вул.Антоновича,121 у м.Львові
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 275 метри квадратні
Період постачання 10.09.2021 - 30.09.2021
Місце постачання 79018, Україна, Львівська область, Львів, вул.Антоновича,121 На карті

Внесені зміни

    Номер: 21d15f4d956446f0b8993604e0ffc22b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти в новій редакції п.4.1 Проведення розрахунків за виконані роботи 1- етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що становить до 85%. 2-етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.09.2021 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода Антоновича,121.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4420e949e89a41439fe5ddc6b22427cb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з зменшенням обсягів робіт, вирішено внести зміни в договір від 08.09.2021р. №96 на проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення з аварійного стану конструкційних елементів даху житлового будинку №121 на вул.В.Антоновича, а саме сума договору зменшується на 17149 грн 00 коп. (сімнадцять тисяч сто сорок дев'ять гривень 00 коп.) і становить 191497 грн 00 коп. (сто дев'яносто одна тисяча чотириста дев'яносто сім грн 00 коп без ПДВ)
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2021 08:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №2.pdf
p7s
sign.p7s