• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір офісний формату А4

37 399.50 UAH без ПДВ
Номер: e8b50eb992104828b75eb97a718732bb
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-26-005067-c-a1
Замовник: ДУ "Дніпропетровський ОЦКПХ МОЗ"
Постачальник: ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 20
Дата підписання: 20.09.2021 00:00
Період дії договору: 20.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 37 399.50 UAH без ПДВ
Оплачено: 37 399.50 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку недотриманням умов договору та власних зобов’язань постачальником без попередження замовника: порушення строків поставки.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 450 пачка
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Щербаня, 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: b1a3d2bf2d524775b06d00504427b3bf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшена сума Договору на 0,50 грн (нуль грн. 50 коп.), без ПДВ. Сума договору складає 37399,50 грн. (тридцять сім тисяч триста дев'яносто дев'ять грн. 50 коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf