• Спрощена закупівля
  • КЕП

Ліжко металеве, матрац

139 225.50 UAH з ПДВ
Номер: 1782f6f383a2431393bdc12ca6161378
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-18-004294-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня №24" Харківської міської ради
Постачальник: ТОВ "АРМАТО"
Класифікатор ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Номер договору: № 42-94
Дата підписання: 10.09.2021 11:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 139 225.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 675.50 UAH)
Оплачено: 139 225.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 675.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ліжко металеве
Код ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Кількість 45 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 61003, Україна, Харківська область, Харків, провулок Плетнівський,7 На карті
Матрац
Код ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Кількість 5 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 61003, Україна, Харківська область, Харків, провулок Плетнівський,7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2bae816c2fcc42d19d965018d2e64914
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2021 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 від 29.09.2021 р..pdf
p7s
sign.p7s