• Відкриті торги
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Калинівська в с. Павлівка Калинівського району Вінницької області», (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)

1 741 055.08 UAH з ПДВ
Номер: c9294bdd5f5e43319e9f44a1ba3dd41a
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-18-004868-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ЛЕОН-Ш"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 185
Дата підписання: 23.09.2021 11:56
Період дії договору: 23.09.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 1 741 055.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 290 175.85 UAH)
Оплачено: 1 741 055.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 290 175.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Калинівська в с. Павлівка Калинівського району Вінницької області», (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. Нестерчука, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 54b5fa1e0197472a8afe47205e54c830
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.п. 3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3., п. 4.1. та 10.1. договору підряду № 185 від 23.09.2021 року, та викласти їх в наступній редакції: 1.1. 3.3. «Термін виконання робіт : до 31.12.2022 року.» - «4.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 1741055,08 грн. (один мільйон сімсот сорок одна тисяча п’ятдесят п’ять гривень) 08 коп. в тому числі ПДВ – 290175,85 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. При цьому: • фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 1649 від 14.07.2021року, з урахування змін, що становлять: • 327100,00 (триста двадцять сім тисяч сто гривень) з ПДВ у жовтні 2021 року. • бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2022 року, а саме: 1413955,08 (один мільйон чотириста тринадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень) 08 коп. у грудні 2022 року 1.2. 10.1. «Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 року» 1.3. Розділ 14 «місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти реквізити в наступній редакції: Замовник: Підрядник: Відділ з питань управління комунальною власністю ТОВ «Леон-Ш» Калинівської міської ради 22400, Вінницька область, 22400, Вінницька область м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, 19 м. Калинівка, вул. Возз’єднання, б.13, кв. 32 Код ЄДРПОУ 44121409 Код ЄДРПОУ 33623460 UA 578201720344281006100178003 UA 848201720355329590000701733 ДКСУ м. Київ Державна казначейська служба України ___________________________ м. Київ ІПН 336234602074 ___________________________ №СВ 01408650 ___________________________ тел./факс (04333)22617 Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2022 09:19
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Павлівка .pdf
p7s
sign.p7s