• Спрощена закупівля
  • КЕП

Бланки, код ДК 021:2015 ‒ 22820000-4 Бланки.

37 831.00 UAH без ПДВ
Номер: 3cf3fe3b0ee24e76b60fbf2b37054496
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-17-007456-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1"
Постачальник: ФОП Рибка Лариса Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 50
Дата підписання: 13.09.2021 12:10
Період дії договору: 13.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 37 831.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 37 831.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 149300 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А На карті

Внесені зміни

    Номер: 16de033e831549cd9d9a9f8e8b86044a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: з технічних причин виникає необхідність продовжити термін поставки товару.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.10.2021 12:38
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Доп. угода №1 від 04.10.2021.pdf
p7s
sign.p7s