• Відкриті торги
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)

260 442.00 UAH без ПДВ
Номер: 2444d635002a4fa0bc86856708231523
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-05-000403-c-c1
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Постачальник: ФОП ВЕРБИЦЬКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 208
Дата підписання: 15.09.2021 00:00
Період дії договору: 15.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 260 442.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 260 442.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект дидактичного матеріалу № 1 для Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1 На карті
Комплект дидактичного матеріалу № 2 для Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1 На карті
Комплект дидактичного матеріалу для Козинського ліцею Козинської селищної ради
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Партизанська, 3 На карті
Комплект дидактичного матеріалу для Великодмитровицького ліцею Козинської селищної ради
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 08713, Україна, Київська область, с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка,2 На карті
Комплект дидактичного матеріалу для Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 08714, Україна, Київська область, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 21fe6476cd174ec58acd21c82c745bec
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
    Номер додаткової угоди: 1/209
    Дата внесення змін до договору: 15.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.уг 1 209.pdf
    Номер: b8bc73ee205846e18319efe94a54dcc9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
    Номер додаткової угоди: 2/258
    Дата внесення змін до договору: 01.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод уг 2 258.pdf
    Номер: df1b24f920aa49309f900f8aff728105
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження зобов’язань щодо передання товару
    Номер додаткової угоди: 2/258
    Дата внесення змін до договору: 01.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол 232.pdf
pdf
дод уг 2 258.pdf