• Відкриті торги
  • КЕП

Інтерактивна панель з вбудованим комп'ютером (моноблок) «Код ДК 021:2015 - 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»

745 650.00 UAH з ПДВ
Номер: 31ec1714b3e24d19a481d185310892b4
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-23-008504-b-c1
Замовник: Середня загальноосвітня школа № 99 м. Львова
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 21-0913/1
Дата підписання: 13.09.2021 00:00
Період дії договору: 13.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 745 650.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 124 275.00 UAH)
Оплачено: 745 650.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 124 275.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивна панель з вбудованим комп'ютером (моноблок)
Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість 5 комплект
Період постачання до 01.10.2021
Місце постачання 79037, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Творча, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6d50562a427f43849ad08d44fc1864cb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У відповідності до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зважаючи на те, що станом на день підписання цієї Додаткової угоди в Замовника відсутнє фінансування на оплату предмета закупівлі по Договору № ТЕ21-0913/1 про закупівлю товару від «13» вересня 2021 року ( підтвердження Додаток 1) виникла необхідність продовжити термін поставки товару. 1.1 Викласти п.5.1 Договору «Поставка товарів» у наступній редакції: «Товар повинен бути переданий Продавцем Замовнику до 01.11.2021 року» 2. У зв’язку із зміною реквізитів Замовника викласти п.13 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: Замовник: Середня загальноосвітня школа №99 м.Львова 79037, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул. Творча,1 Тел.. (032) 294-33-38 ЄДРПОУ 23888695 Р/р UA 728201720344221007184020806 ДКСУ м. Київ МФО 820172
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Додаткова угода
pdf
Додаток 2 Виписка з рахунку старого.pdf
pdf
Додаток 1 Виписка з рахунку нового.pdf