• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір офісний

20 775.00 UAH з ПДВ
Номер: 5868afa593fb4b08a213d9f8052e5d5c
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-16-010720-a-a1
Замовник: Сумська обласна державна адміністрація
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 09-10
Дата підписання: 09.09.2021 16:00
Період дії договору: 09.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 20 775.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 462.50 UAH)
Оплачено: 20 775.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 462.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір, формату А4, щільністю 80 g/м2 (по 500 листів у пачці)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 215 пачок
Період постачання 27.08.2021 - 08.09.2021
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, майдан Незалежності б. 2 На карті
папір, формату А3, щільність 80 g/м2 (по 500 листів у пачці)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачок
Період постачання 27.08.2021 - 08.09.2021
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, майдан Незалежності б. 2 На карті
папір, формату А4, щільністю 160 g/м2 (по 250 листів у пачці)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачок
Період постачання 27.08.2021 - 08.09.2021
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, майдан Незалежності б. 2 На карті
папір, формату А4, щільність 120 g/м2 (по 500 листів у пачці)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачок
Період постачання 25.08.2021 - 02.09.2021
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, майдан Незалежності б. 2 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Сумська ОДА
ТОВ"Торнадо"
Сума 20775.00 UAH
Статус
Оплачений
29.09.2021 11:25
Док-ти 1